04 Ağustos 2005

AFL77 YILLIK Sayfası ve Fotograflar

Herkese merhaba..Ben de blog ailesine dahil oldum nihayet. Nedimcim ellerine sağlık diyorum. Buraya buyuk resim koymuyorum ama, AFL77 YILLIK Sayfamızda Çanakkale gezimiz için hazırladığım sayfaların ve oraya koyduğum resimlerin anonsunu burada tekrarlayarak ilk notumu bırakıyorum:
Çanakkale gezisi : Herhalde Çanakkale gezimizle ilgili ayrintilari ve çekilen resimleri merak ediyorsunuzdur. Anasayfadan "Çanakkale Gezisi" linkine tıklayarak, veya en altta verecegim
linke tıklayıp, sonraki sayfalara dogru devam ederek yazi ve resimlere ulasabilirsiniz. Sayfalarda gördügünüz thumbnail fotolara tek tıklayarak büyütebilir, sag tus yapıp hard diskinize kaydedebilir, dilerseniz bastirabilirsiniz. Büyük kismi basilabilir fotograf kalitesinde taranmistir.
Herkese sevgiler..
SITKI

http://www.afl77.freeservers.com/ckale1.html

2 Yorumlar:

At 05 Ağustos, 2005, Blogger Sıtkı Evrenkaya diyor ki...

Nedimcigim,
Gordugun kucuk fotolar gif formatinda ve freeservers'in uzerinde.. Tikladigin zaman gidip gorecegin buyuk ebatli jpg formatindagi fotolar ise beles buldugum 100MB kapasiteli baska bir site (prohosting.com) uzerinde.. Kucuk fotolara tiklayinca obur siteye gidip buyuk fotograflari gorebilmen lazim.. Ben gorebiliyorum.. Hatta ne olur gorulsun, cunku yaklasik 50 MB buyuklugunda fotolari adi gecen siteye yukleyebilmek icin imanim gevredi.. Sevgiler.. SITKI

 
At 05 Ağustos, 2005, Blogger Sıtkı Evrenkaya diyor ki...

Nedimcigim,
Bir sakincasi yoksa beni de AFL77 BLOG'una admin yapar misin? Sitenin seklini semailini duzenlemede, ve daha bir yigin iste sana yardim ederim. SITKI

 

Yorum Gönder

<< Home